piątek, 24 stycznia 2014

Eindhoven 2013. 24-01-2014

Tak jak obiecałem a obietnic dotrzymuje o to wpis poświęcony wyjeździe do Holandii. ;)

Pierwotnie miałem się wybrać na jednodniową wycieczkę do Eindhoven jednak trwała ona 3 dni... A wszystko przez kochanego Ksawerego. I tak zamiast wylądować w Eindhoven wylądowałem w Dortmundzie i stamtąd zostałem przetransportowany autokarem do Eindhoven, gdy już dotarłem trzeba było się wybierać w drogę powrotną, jednak lot został odwołany i tak o to spędziłem noc w Holandii. Zostałem prze-bukowany na lot do Katowic z braku innych opcji jak pieniędzy byłem zmuszony lecieć na Śląsk. W Katowicach wylądowaliśmy o 23... Także kolejna noc po za domem, całe szczęście że następnego dnia był pociąg do Trójmiasta którym pojechałem. I to było by na tyle a teraz zapraszam do oglądania zdjęć.

Chwaszczyno "z góry".


Lotnisko w Dortmundzie.


Philips Arena


Samoloty w Eindhoven.




Siedziba UPS


Już w samolocie do kraju.


Eindhoven nocą


I na koniec fotki z pociągu.





I to już koniec mojej opowieści o Holandii,zapraszam do czytania i oglądania mojego bloga jak i kanału You Tube. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz